Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 21 Februari 2011

Cepat membaca kaedah PHONIC with LADYBIRD~

Sudah beberapa hari saya nak cerita pasal buku drpd "LADYBIRD" ~

ALHAMDULILLAH saya dapati buku nie sangat membantu buat kakak:-
baru 3 minggu ;epas saya beli buku "KEY WORDS: PETER & JANE"(LADYBIRD) from Popular book store kat JJ melaka..

dengan gambarnya yg menarik,cerita yg difahami dan budak 5tahun 1/2 bpleh baca dengan lancar~ tapi sebelum tu saya ada ajar cara membaca dari http://www.progressivephonic.com/ dan praktikkan dengan membaca buku PETER N JANE
pic di bawah ini buku 1a..ia ada b n c...alhamdulillah kakak dah boleh baca dengan lancar!!hanya pada kali ke-2 saya ajarnya..


ini buku 2a..dah pun kakak baca sampai habis..sepatutnya kakak baca 1b n 1c dulu..oleh kerana ..saya beli buku ini di thaikuang ,mp..so buku2 nya agak tidak tersusun dan saya tak jumpa plak buku yg berikutnya...tapi ok lah saya boleh download KEY WORDS 1b n 1c dari http://www.ladybird.com/
insyaallah saya akn cuba dapatkan buku ini untuk series yang berikutnya..mengikut keupayaan kakak..memg harganya untuk sebuah buku ini rm 9.90 mungkin ada jual set juga..tapi saya jangka pasti mahal ~ so saya beli satu-satulah...

saya sgt berpuas hati dan buku inbi juga sgt membantu saya dan kakak~

1 ulasan: