Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Sabtu, 5 Februari 2011

Saya JATUH CINTA lagi...

Salam sayang buat semua pembaca...
sorilah kalo n3 u all tak leh nak komen..saya pun tak tahu carenya..apa yg salah tekan nak setting balik pun tak tahu...
btw saya amat menghargai kepada yg sudi mneyinggah...*sayang u all*

ok dalam beberapa hari ini tak menulis....sibuk dengan urusan peribadi dan keluarga..*syukur alhamdulillah kepada emak dan adik beradik yg lain sudi bertandang kerumah...

homeschool ank2 tetap berjalan seperti biasa...saya harus lebih kerap mengikut rentak kakak..kadang2 dia agak angin nak ikut mood saja...
pelajaran untuk minggu nie...saya sudah mula ajar proggressive phonic~ book 1..n mula nak start sifir n mengenali nilai mata wang.

ok yang paling seronok yg saya nak bercerita ialah...saya sudah mula jatuh cinta!!!huhu ini gara2 saya mengikuti perkembangan english decoration lah...saya sangat suka dan gembira ..darling tak banyak membantah...support lagi ada..hehe support duitlah..*thanks darling~*

baru2 ini  abg  mat ajak saya g kedai pinggan mangkuk kat Kg Jawa.Syarikat berjaya...mcm2 design pinggan mangkuk ada...tapi banyak paten lama lah...saya sudah jatuh cinta dengan set dinner..huhuuhu..nak tak nak ambik jugak..takut tido malam ingat2...memang sangat berkenan warna puteh sahaja..ala2 SSF tau...ada line silver..sayta perasan mcm ada jug air yang mil bagi...tu rase2 baik saya lengkapkan setnyer..dan jag yang cantik...memang dah berkenan....tapi tak snap pic lah....nantilah senang2 nanti saya masukkan yer...



layanlah kerusi antik yg abh bagi dekat saya nie....dah tersadai bertaun2..agaknyer dah nak hukum buang kot..tapi masa saya pindah umah saya angkot skali...n tukarkan wajah baru....*cantik plak*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan