Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 10 Februari 2011

Sudah beberapa hari saya renggekkan ngn darling nak pergi NAGOYA~

tercapai gak impian saya...hehe...padahal bukanlah tak boleh drive sendiri...tapi sejak menjadi suri rumah sepenuh masa nie...tugas memandu sepenuhnya diserahkan kepada darling..saya hanya duduk di sebelah..dan kadang2 di belakang*mcm mem plak*

aduhhh...lain betul perasaan ini bila masuk kawasan bazar 24jam tu....kakak pun pandai..."ibu jom tengok spa ibu..." ehhh tak mo lah buat apa...itu bukan kedai ibu lagi..itu kedai org dah..."...ye ke bu....berapa ibu jual??? aduhh!! banyaknyer soalan budak ini...mcm org dewasa plak!! alah 10k jer! perbualan kami tu masa lalu hadapan bazar untuk masuk nagoya...

terus mata meliar mencari kain kotak2 pink!!! suka plak....kakak requat nak corak bear..nak buat bedsheet...ok...cepat2 bayar..darling dah tunggu kat luar....

waktu kelapangan petang saya sudah siapkan satu bantal tido untuk kakak dan bantal comel untuk adik...so cute....untuk permulaan ..oklah darling kata.,..jahitan pun bukanlah kemas sangat boleh diperbaiki...

memg tak senang kalo kita nak buat kerja...ank2 comel nie...duduk bawah mesinlah..dok atas belakanglah...kejap peluk...kejap nanti bergado 2 beradikk....aduh penin saya...setakat itu sajalah...nanti dah siap saya postkan gambar yer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan