Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 11 Februari 2011

Susahnya QASEH nak bercerai susu...

Qeesya Qaseh Putri ank saya yang ke-2...bulan hadapan pada 22 mac genaplah umur 3 tahun...

masih lagi bf sepenuhnya....omg saya sangat bersyukur masih ada lagi air susu untuk sicomel ini..."alhamdulillah" tapi saya rasa cukuplah setakat ini sahaja cz saya rasa "adik"(gelarannya) terlalu manja...kalau 1st impreesion mesti ingatkan anak comel ini belum 3 tahun....dia sangat manja...sentiasa nak bersama saya...hanya dalam dakapan & pelukan sahaja..even kat rumah pun saya tak boleh hilang pada pandangan matanya...nak masuk bilik mandi pun terjerit2..tak boleh lama ....aduhh!!!

macam2 helah telah diletakkan..tapi tak berkesan langsung!!

so hari ini saya rasa tak boleh tahan ...tengah saya memasak...dia bergayut2 kat saya...menarik baju saya...saya nak masak cepat cz ayahnya dah nak balik solat jumaat...

tiba2 saya rasa tak boleh tahan..terus meninggalkan adik dan berlari naik keatas dan mengunci bilik..saya terus mandi dan menenagkan diri..saya dengar adik mengetuk pintu & menjerit2 dalam tangisan...

hati seorang ibu...mana sanggup tengok dan dengar tanggisan anknya....saya terus bersiap & memujuk bagi nya bf....aduh kesian plak....dah merajuk susah juga nak pujuk..menyusu hingga terlena.....cubaan hari ni masih tak berjaya....bagaimana harus saya menjarakkan antara saya & dia...supaya bercerai susu...:-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan