Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Isnin, 26 April 2010

Adakah ini LUMRAH KEHIDUPAN ataupun TAKDIR MANUSIA


kekadang aku tak faham dengan ragam manusia ini..tak kira sesiapa pun org disekelilingku atau sekeliling sesipa sahaja di bumi indah ini...atau mungkinkah akujuga termasuk golonggan yg sebegitu..Ya allah ampunilah aku dan jauhilah aku drp sifat2 ini...

Kenapa manusia yg di namakan ISLAM tidak tahu apa itu "berbudi bahasa"adakah sukar untuk kita menjadi seorg yang berbudi bahasa,semanis bicara...kenapa...kadang2 aku rasa begitu pelik dan cuba mendalami erti apakah caranya untuk menjadi hamba atau makhluk yg sebenarnya....aku se lalu di pertemukan org2 yg tak berbudi bahasa..aku sudah cukup berlembut dan memberi muka kerana selalu berbudi bahasa dengan mereka ..adakah kita belembut dan mengikut kata kita org yang KALAH..tidaaak!! aku bukan org yang kalah tapi aku tahu tahap kesabaran aku sangat tinggi..dan aku tahu ALLAH itu maha mengetahui dan aku yakin akan segala yg di tentukan jadi begini dan begitu kerana ada hikmahnya...

dan

hari ini aku tahu ..dan pengalaman mematangkan aku...aku tahu cara hidup manusia sekarang ..hanya berpura-pura dan kali ini aku tak akan mengalah lagi..hatiku mesti kuat untuk menghadapi hari2 yg akn datang...

dan aku pasti..

Hanya kita sahaja yang mampu melakukannya..!!//???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan