Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 15 April 2010

Muara Sungai Duyung

Muara Sg Duyung ni kawasan Medan Ikan Bakar yang terkenal jugaklah selain kat Umbai..actually dah 2 x sebelum nie semata-mata mencari tahu bakar..member kata kat sini sedap..tapi 2 kali aku pergi x der rezki TUTUP..so kali ni pergi alhamdulillah hilang kempunan kot..



nie view dari tempat kami duduk memg pilih kat laut..nyamannyer..memang nice

sempat jugaklah aku mengambil kesempatan untuk pos ..
puteri sorang nie memang pandai posing..mesti lentok kepala..sweetlah
anak2 memang jarang tengok sampan..nie time air pasang nelayannak pergi belayar..si putri kecik tu pun sebuk nak menengok..hi3

makan time!!!

nasi lemak yang sampai dulu...
aku tanya darling kenapa nasi lemak kat mana2 medan ikan bakar so simple..nasi n sambal jer...kami memang cerewet skit tentg makan n susah nak bt keputusan kalau nak makan kat mana..coz belum kena lg ngan tekak kot..

tahu bakar dah semestinya dah order sampai 3 keping..last2 tak habis makan pun..terlalu garing so kering sangat bg aku biasa jer..hampelah gak..

makanan yg lain..xsempat nak snap coz anak2 dah kecoh so tak leh nak snap..
-order..pahat goreng cili padi-aku rasa goreng sambal or belada lg sedap
kepah dengan sambal-ok  lah
kupang sweet sour-memang sedap
udang goreng-untuk putri
kankung belacan-ok..

so ..terpaksalah habiskan...x sangka darling order mcm2 aku nak makan tahu jer..ni lah namanya rezki aku n ank2

Dunia nie memg kecik..leh jumpa lak customer darling kat sini.. Cikgu azizi n cikgu intan...
selamat menjamu selera..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan