Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 20 April 2010

Kenapakah kaki aku terseliuh!!!

Hai..salam teman2..


hu3 kaki aku terseliuh..naper leh jadi gini..
Masa petang semalam aku g ambik kakak balik mengaji,tak taulah kenapa aku kelam kabut sangat..sampai si kakak tanya aku"kenapa ibu nak cepat"..tak sempat menjawab.."berdebuk??!!"waduh sakitnya..tak kisah org kat sebelah kedai nie pandang..aku terduduk seketika..
nasib baik boleh jalan n terus balik drive...masa drive pun aku leh terkapa seketika..kat trafic light kereta depan dah jalan..aku buat bodoh jerk..(alamak nasib org belakg tak hon)..zuppzz memecut ngn lajunyer..walaupun kaki ku sakit....
hi3 tiba umah darling terkezut jap....tapi pg nie ok da...aku kan tukang urut mana leh sakit lama2...coz semalam memg sakit gila tapi aku urut sendiri n darling tolong urut gak..pg2 nie .yee..haa...tak bengkak pun..dah ok..dah alhamdulillah....
tp sampai la ni aku pk naper aku leh jatuh..padahal semalam aku pakai seliper jepun jer setelah lama aku tak pakai seliper jepun.....ye eh..mungkin seliper tu marah kat aku tak...


oleh sebab itu aku akan menghukum ko seliper..


kah..kah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan