Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Selasa, 6 April 2010

JOHAN - ISI KACANG HIJAU DALAM BOTOL

Emm..ehem..berlaku 3 hari yang lepas tak sempat nak updatekan kisah menarik putri sorang ni..memg aku dah sedia maklum kakak(Qistina) dah bg tahu aku dia ada hari sukan prasekolah..dia suruh aku datang tengok..tapi aku dah ayahnya dah tanya cikgu,tp cikgu kata tak datang tengok pun tak per..so aku dapat rasakanlah yang cikgunya kalau boleh tak payah datang...
after school aku tanya.."kakak menang tak*
dia jawab..menanglah ibu"
..aku bagaikan tak percaya..yer ker menang dlm pikiran aku..coz aku teringat masa last year sukan tabika KEMAS..masuk air dalam botol pakai sponge..kesian kakak group dia kalah n kakak time tu pun tak fokus leka menengok aku tepi padang..yer lah time tu pun dia baru 4 tahun...bila ingatkan kelakar..
coz dia akhir sukan nama pemenang di panggil namanya tak der..apa lagi buat muka muncunglah..nak nangis tapi cover..
Nasib baiklah aku ada masuk lucky draw n kebetulan nama aku yg terakhir tu pun aku beli tiket tu sampai 20 keping (rm1 jek satu) so dptlah mengubat hatinyer..
berbalik pada citer aku tadi...kebetulan aku ambik dia balik sekolah..mukanya kemain ceria lg menengok aku,ayahnya xdpt ambik coz outstation..
"ibu..tutup mata!kakak ada serprise..mcm biasalah aku ikut jer biasanya kalau cam gitu mesti dia hadiahkan drawing kat aku..terperanjat Beruk lah aku...dapat Medal..JOHAN plak tu..I'm so happy..".eh kakak menang yer.."alah tererlah anak ibu nie"..sengih2 dia...
Baru aku tersedar n rasa gak hiba..anak aku skang dah 5 tahun...n dia dah lebih fokus...


Thanks sayang buat ibu n ayah happi..actually walau kakak tak menang pun tak per..kakak tetap THE BEST dalam hati kami..kat sini aku letak pic kakak bersama medalnya:




                                                                    i'm the best

 
 

                                      JOHAN -masuk kacang hijau dalam botol      
                                          (SUKAN PRA SEKOLAH 2010)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan