Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Khamis, 29 April 2010

thanks Darling..

Semalam hari gumbira bg aku dan anak2 kerana..darling telah bermurah hati memberi kami Hadiah..walaupun birthday aku dan kakak lambat lg...darling kata bg dulu...THANKS..hopefully rezki darling bertambah murah,memberi kesihatan yg baik dan dapat banyak projek..amin..nak tahu hadiah apa...BIARLAH RAHSIA..
Memang sangat berharga bg aku...walaupun aku tak pernah mintak..mungkin ini kelebihan kat aku kerana tak pernah mintak n dapat memahami situasi darling semasa susah atau senang..biasalah perniagaan nie ada pasang surutnyer...






THANKS DARLING ..I LUV U SO MUCH..ummuah..ummuah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan