Sedang mencari CONFINEMENT LADY sekitar tempat anda? Kami LYA MOBILE SPA ada menyediakan pakej berpantang yang berpatutan dan sangat berbaloi-baloi .Untuk keterangan lanjut sila hubungi 011-33312445

Jumaat, 30 April 2010

Selamat Hari Pekerja..

Selamat hari pekerja esok kepada sesiapa yg bekerja...hu3 aku dah 3 bulan jadi suri rumah...tapi kalau dulu bekerja pun bukan cuti kerana kerja sendiri...biasalah org lain cuti kita terpaksalah kerja nak cari duit lebih...Aku nak ucapkan gak kat teman2 blogger n untuk darling aku gak..tapi esok pagi2  dia dah kena g meeting....tak cuti ker..hi3 tak per lepas tu leh pk kan nk g jalan mana...sebenarnya tak tahu nk g mana...buntu....nk g water world ntah dah habis renovation ke lum..susah betul nk cr no phone water world tu...ingat nk g PORT DICKSON.,,darling plak tak nak stay sana...tak kan nk balik...penatlahkan......tengoklah dulu.....

anak2 dan ayah dia pun semua dah tido.....aku pun nk join sama...bukan apa rasa nk mengadap je nettbook aku yg baru nie...kalo boleh nk bawak tido...k ..aku nk upload pic dulu...layan..zas







bye2 gud nite....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan